خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / شهر من مهديشهر / اخبار مهديشهر / امام جمعه مهدیشهر : خون شیخ نمر جهان اسلام را بیدارتر می کند

امام جمعه مهدیشهر : خون شیخ نمر جهان اسلام را بیدارتر می کند

امام جمعه مهدیشهر با اشاره به اعدام شیخ نمر توسط آل سعود گفت: رژیم ظالم آل سعود بداند این جنایت فراموش‌نشدنی است و این امر به‌عنوان لکه ننگینی برای آنان در تاریخ ثبت می‌شود.

به گزارش نیزوا به نقل از دفتر امام جمعه مهدیشهر، حجت الاسلام محمد بارانی بابیان اینکه این اعدام توطئه‌ای برنامه‌ریزی‌شده توسط آمریکا بوده است گفت: امروز آل سعود نوکر زنجیرشده اسرائیلی‌ها و استکبار جهانی است.

 وی با تاکید بر اینکه به‌یقین این جنایت بدون اطلاع آمریکایی‌ها نبوده است، اظهار کرد: رژیم آل سعود در کوچک‌ترین مسائل با آمریکایی‌ها هماهنگ می‌کنند و امر کننده این جنایت آمریکاست.

امام‌جمعه مهدی‌شهر بابیان اینکه رژیم آل سعود با پرورش و تقویت گروه‌هایی همچون داعش، دین اسلام را دینی غضبناک جلوه می‌دهد افزود: این رفتار ننگین آل سعود نشان می‌دهد که رژیم آل سعود جهت خدمت بهتر به غرب و رژیم کودک کش اسرائیل این اعمال را انجام می‌دهد.

بارانی با اشاره به اینکه امروز دشمنان در تفرقه‌افکنی در بین شیعیان و اهل سنت ناکام خواهند بود تصریح کرد: دشمن امروز به دنبال تفرقه‌افکنی در بین فرق اسلامی است، ما با برادران اهل سنت خود هیچ مشکلی نداریم و امروز مسئله اصلی جنایت آمریکاها به نام اسلام است.

وی اعدام شیخ نمر را جنگی آشکارا با مسلمانان عالم دانست و گفت: خون پاک شیخ نمر جنایتکاران سعودی وهابی را بیش از گذشته رسواتر خواهد نمود.

امام‌جمعه مهدی‌شهر بابیان اینکه هدف این اقدام زشت آل سعود هشداری جهت اعتراض به جنایت‌های رژیم آل سعود است، تصریح کرد: مسلمانان عالم در هر جا ظلمی شود سکوت نخواهند کرد و این اقدام آل سعود با دست انتقام الهی پاسخ داده می‌شود.

بارانی گفت: جای تعجب است که مدعیان دروغین حقوق بشر چنین جرم‌هایی را می‌بینند و از مجرمان حمایت می‌کنند و در مقابل این حرکت زشت آل سعود سکوت می‌کنند.

وی بابیان اینکه ان شاء ‌الله سقوط آل سعود نزدیک خواهد بود، خاطر نشان کرد: خون به‌ناحق ریخته شده شیخ نمر جهان اسلام را بیش از گذشته هوشیارتر و بیدارتر می‌کند و راه سقوط این رژیم ظالم هموارتر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.