خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / شهر من مهديشهر / اخبار مهديشهر / امام جمعه موقت مهدیشهر: عذاب بزرگی در انتظار آل سعود است

امام جمعه موقت مهدیشهر: عذاب بزرگی در انتظار آل سعود است

امام جمعه موقت مهدیشهر با اشاره به شهادت آیت الله باقر النمر به دست جنایتکاران عربستان بیان کرد: عذاب بزرگی در انتظار آل سعود خواهد بود.

حجت الاسلام علی سقائیان در گفتگو با خبرنگار نیزوا، شهادت آیت الله نمر رهبر شیعیان عربستان و جهان اسلام را مصیبت بسیار سنگینی دانست و گفت: در روایات داریم که هر عالم بزرگواری که می آید دیگر جایگزینی ندارد.

وی خواستار اعتراض جهان اسلام و علما به خاطر کار احمقانه جنایتکاران سعودی در اعدام شیخ نمر شد و اظهار کرد: ما از دولت ها قطع امید کردیم اما علما، مردم مسلمان و حوزه های علمیه باید به سازمان ملل فشار بیاورند و تنها با اظهار نگرانی کار را تمام نکنند.

امام جمعه موقت مهدیشهر با تاکید بر اینکه اگر ما به آنها فشار نیاوریم آنها به ما فشار می آورند، افزود: مردم در جامعه همیشه در راس بوده و هستند اما آنچه که مهم است باید مسئولین برای نابودی آل سعود تکان بخورند تا مردم نیز دنباله رو آنها باشند.  

سقائیان تصریح کرد: اعدام کردن آیت اله باقر النمر در اصل به خاطر این بود که عربستان سعودی می خواست بگوید: آنچه که من می فهمم شما نمی فهمید و در مقابل اسلام ایستاده است، بنابراین دنیا باید یک جواب محکم به سعودی ها بدهد.

امام جمعه موقت مهدیشهر  با بیان اینکه عربستان سعودی شیخ نمر را طبق آنچه که دلخواه آمریکا و اسرائیل بود اعدام کرد، گفت: اینها در قلبشان مریضی دارند که حتی می گویند شیخ نمر را به حکم قرآن و سنت اعدام کردیم.

وی خاطر نشان کرد: سعودی ها به ظاهر خود را مسلمان می دانند ولی رو به کفر رفتند و با این ظلم و ستم هایی که دارد می کند آینده ای نباید داشته باشد که البته عذاب بزرگی در انتظار آنهاست و امیدواریم ببینیم که هم عذاب دنیوی و هم عذاب اخروی داشته باشند.  

سقائیان با اشاره به اینکه سعودی ها هر جنایتی که می کنند از کشتن یمی ها و عراقی ها گرفته تا مردم خودشان، برای اصلاح جامعه می دانند، افزود: مفسد فی الارض واقعی خودشان هستند و تروریست واقعی خود دولت عربستان است که با پول مجانی نفت که از مسلمانان می گیرد بر علیه مسلمانان دارد کار می کند.

امام جمعه موقت مهدیشهر تصریح کرد: اگر آنها خود را مسلمان می دانند به خاطر این است که می خواهند مومنین را فریب دهند در حالی که اقدام آنها جز فریب دادن به خودشان چیزی نیست.

وی سعودی ها را تابع شیطان بزرگ دانست که دستشان در دست آمریکا و اسرائیل است و گفت: اینها فکر یهودی و اسرائیلی دارند که خودشان را بالاتر از دیگران می دانند که مسلمانان باید در مقابلشان بایستند.

سقائیان با بیان اینکه عربستان سعودی دشمن سرسخت ایران است، اظهار کرد: امام خمینی هم در کشتار زائران در دهه ۶۰ فرموده بودند ما اگر از هر کسی بگذریم از آل سعود نمی توانیم بگذریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.