خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / شهر من مهديشهر / اخبار مهديشهر / تجمع مردم مهدیشهر در اعتراض به اعدام شیخ نمر برگزار می شود

تجمع مردم مهدیشهر در اعتراض به اعدام شیخ نمر برگزار می شود

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر گفت: تجمع اعتراضی مردم مهدیشهر در محکومیت جنایات آل سعود در به شهادت رساندن شیخ النمر در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار می شود.

به گزارش نیزوا، حمید رضا پارسا گفت: در راستای حمایت از عالم مجاهد شیعیان عربستان تجمع اعتراض‌آمیز مردم مهدیشهر در محکومیت اعدام شیخ نمر باقر النمر در روز دوشنبه ۱۴ در ماه همراه با اقامه نماز ظهر وعصر درمحل مسجد جامع صاحب الزمان (عج) مهدیشهر برگزار می شود.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر افزود: این تجمع با حضور گسترده طلاب و روحانیون، اصناف ، بسیجیان، مدیران، ورزشکاران، عشایر، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و قشرهای مختلف برگزار و اقدام آل سعود را در اعدام نمر محکوم می کنند.

وی اظهار کرد: امروز در شرایطی که جهان اسلام هنوز داغدار و عزادار فاجعه منا است، در سرزمین عربستان رژیم منحوس و کودک کش آل سعود عالم گرانقدر و بزرگ جهان اسلام و رهبر شیعیان عربستان شیخ نمر  را به جرم آزادی و آزادگی به دار ظلم می آویزد.

مسئول برگزاری تجمع محکومیت جنایات آل سعود و گرامیداشت شهادت شیخ نمر درشهرستان مهدیشهرخطاب به رژیم آل سعود گفت : لازم است به حکومت بسته و عصر جاهلیت خود نگاهی بیندازد که ببیند چیزی به زوال آل سعود نمانده است چرا که اعدام شیخ نمر خود جنبشی خواهد شد برای نابودی حکومت بسته آل سعود  و به فضل خدا حق در سرزمین وحی حاکم خواهدشد.

پارسا ضمن محکوم کردن اعدام شیخ نمر به دست آل سعود، خاطر نشان کرد: این مصیبت را به محضر بقیه الله اعظم و عموم شیعیان عالم و علما و خصوصاً قلب داغدار مقام معظم رهبری تسلیت عرض نموده و از عموم مردم ولایتمدار شهرستان مهدیشهر دعوت می نمایم تا در این تجمع شرکت کنند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.