خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / شهر من مهديشهر / اخبار مهديشهر / امام جمعه مهدیشهر خواستار شد: “آرشه” عشایر سنگسری برند سازی شود

امام جمعه مهدیشهر خواستار شد: “آرشه” عشایر سنگسری برند سازی شود

به گزارش خبرنگار نیزوا، حجت الاسلام محمد بارانی در جلسه شورای اداری شهرستان مهدیشهر که با حضور استاندار سمنان، جمعی از مدیران کل استان، فرماندار مهدیشهر و مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار شد، گفت: در هر سه شهر شهرستان مهدیشهر ظرفیت بسیار بالایی برای گردشگری وجود دارد.

وی آب و هوای بسیار خوب و مطبوع ییلاقات شهرستان و غار دربند مهدیشهر را نمونه ای از ظرفیت های گردشگری در شهرستان برشمرد.

امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه عشایر ایل سنگسری در ۱۱ استان کشور قلمرو و ییلاق و قشلاق دارند، اظهار کرد: ظرفیت دامپروری این عشایر آنقدر بالاست که ۳۹ محصول دامی را تهیه می کنند که در کشور بی نظیر است.

بارانی خواستار بسته بندی و برندسازی آرشه از محصولات لبنی مردم مهدیشهر شد و افزود: این محصول بسیار مقوی و با ارزش می تواند به کل کشور ارائه و به خارج نیز صادر شود که در صورت انجام آن اشتغال زایی خوبی در شهرستان ایجاد می شود.

وی همچنین مساعدت در تسریع اجرای طرح مجتمع صنفی مهدیشهر را از استاندار خواستار شد و بیان کرد: ۲ هکتار از ۱۰ هکتار این مجتمع واگذار شده و واگذاری ۸ هکتار دیگر باقی مانده است که امیدواریم استاندار در این زمینه مساعدت نمایند.

امام جمعه مهدیشهر مردم شهرستان مهدیشهر را مردمی با فرهنگ غنی و کارنامه درخشان در طول انقلاب دانست و گفت: تقدیم اولین شهدای انقلاب، اولین نماز جمعه استان در مهدیشهر، حجاب مثال زدنی بانوان، لبنیات مرغوب و منحصر به فرد، کمک های فراوان و شایسته مردم به جبهه های جنگ از اقدامات شایسته مردم این شهر است که نشان دهنده اسلامیت و علاقه به نظام و رهبری دارد.

انتهای پیام/ن

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.