خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / شهر من مهديشهر / اخبار مهديشهر / تیم هندبال دانش آموزی مهدیشهر قهرمان استان سمنان شد

تیم هندبال دانش آموزی مهدیشهر قهرمان استان سمنان شد

رئیس هیئت هندبال شهرستان مهدیشهر از قهرمانی تیم هندبال دانش آموزی مهدیشهر در مسابقات دانش آموزی استان سمنان و راه یابی به مسابقات کشوری خبر داد.  

ذوالفقاریان در گفتگو یی گفت: مسابقات هندبال دانش آموزی مقطع ابتدایی استان سمنان، در گرمسار آغاز و بعد از سه روز رقابت پایان یافت.   وی اظهار کرد: در این دوره از رقابت ها تیم مهدیشهر موفق شد بدون باخت قهرمان شود و جواز حضور در مسابقات کشوری را کسب کند.

رئیس هیئت هندبال شهرستان مهدیشهر تصریح کرد: در این مسابقات تیم های گرمسار، سمنان، مهدیشهر، دامغان و میامی حضور داشتند که تیم های سمنان و گرمسار به ترتیب مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.  

ذوالفقاریان با اعلام نتایج مسابقات افزود: در روز اول رقابت ها تیم مهدیشهر با نتیجه ۹ بر ۷ سمنان را شکست داد و در روز دوم نیز توانست تیم میامی را با نتیجه ۷ به ۲ از پیش رو بردارد. وی ادامه داد: در روز سوم رقابت ها نیز تیم مهدیشهر در مصاف با تیم گرمسار به نتیجه ۱۰ بر ۶ دست یافت و پیش از مسابقه پایانی موفق به کسب مقام اول استان شد که در اختتامیه رقابت ها به دلیل برگزار نشدن بازی مهدیشهر و دامغان نتیجه ۱۰ هیچ به نفع مهدیشهر اعلام شد.

رئیس هیئت هندبال شهرستان مهدیشهر خاطر نشان کرد: داریوش ذوالفقاریان، جابر غفوری، سیدمحمد جواد کسائیان، محمد صباغیان، امیرعباس عرب، امیرحسین پرهیزگار، امیرعلی ذوالفقاریان، امیرمهدی پارسا، احمد کریم تبار، محمدمهدی فریدونیان، علیرضا تورانیان  و مهدی قادری بازیکنان تیم هندبال دانش آموزی مهدیشهر بودند که به همراه مربیان حسبن ملک احمدی و علی ذوالفقاریان و با سرپرستی بهمن احدی در این رقابت ها حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.