خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / شهر من مهديشهر / اخبار مهديشهر / برنامه‌های دهه انتظار در شهرستان مهدی‌شهر تقویت می‌شود

برنامه‌های دهه انتظار در شهرستان مهدی‌شهر تقویت می‌شود

امام‌جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه باید از فعالیت‌های مردمی در دهه مهدویت حمایت و پشتیبانی شود گفت: برنامه‌های دهه انتظار در شهرستان مهدی‌شهر تقویت می‌شود.   

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد بارانی در جلسه ستاد مهدویت شهرستان مهدی‌شهر بابیان اینکه برنامه‌های دهه مهدویت باید در هرسال بهتر از سال گذشته برگزار شود اظهار داشت: مردم مهدی‌شهر همچون گذشته شعارهای انقلابی و انتظار امام زمان (عج) تهیه و در شهر تزئین کنند.

 

امام‌جمعه مهدی‌شهر با اشاره به برگزاری جشن انتظار ویژه کودکان در مهدی‌شهر تصریح کرد: در راستای گسترش فرهنگ مهدویت ‌بین اقشار مختلف جامعه باید بیش از گذشته تلاش شود. وی با بیان اینکه حکومت امام زمان (عج) همچون سایر اهل‌بیت (ع) حکومتی مردمی است افزود: بنابراین مردم نیز باید در مباحث مهدویت، مثل همیشه مشارکت داشته باشند.

بارانی بابیان اینکه اندیشه مهدویت به دلیل دارا بودن ویژگی‌های منحصربه‌فرد، می‌تواند یکی از توانمندترین عامل رشد جامعه باشد خاطرنشان کرد: طرح گسترش فرهنگ مهدویت در جامعه، باعث رشد هر چه بیشتر جامعه و حفظ آن از فرو غلتیدن در فسادها می‌شود. وی با اشاره به اینکه گسترش فرهنگ مهدویت در سطح جامعه به‌ویژه نسل جوان از اصلی‌ترین هدف برنامه‌های دهه مهدویت در مهدی‌شهر است گفت: دهه مهدویت فرصت مناسبی است که جوانان با معارف مهدوی بیشتر آشنا شوند.

امام‌جمعه مهدی‌شهر با اشاره به برگزاری همایش عصر غیبت و انتظار در مهدی‌شهر افزود: این همایش باهدف گسترش فرهنگ و تبیین جایگاه انتظار برگزار خواهد شد. وی با اشاره به اینکه مهدی‌شهر ظرفیت‏های مطلوبی در عرصه فرهنگی دارد گفت: باید از این فرصت دهه مهدویت در شهرستان مهدی‌شهر بهترین بهره‌ها را برد.

محمدعلی یوسفیان در این جلسه نیز با اشاره به برنامه‌های ستاد مهدویت شهرستان مهدی‌شهر در دهه مهدویت اظهار داشت: جشن بزرگ میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان، همایش عصر غیبت و انتظار، احیاء شب نیمه شعبان، جشن انتظار ویژه کودکان، نورافشانی در شب میلاد امام زمان (ع) ازجمله برنامه‌های ستاد مهدویت در مهدی‌شهر است.

دبیر ستاد مهدویت شهرستان مهدی‌شهر تصریح کرد: همه کسانی که در جشن‌های مهدوی مشارکت دارند شناسایی‌شده و در تجمعی به نام مهدی یاوران حضور می‌یابند تا هماهنگی‌های لازم صورت گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.