خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / شهر من مهديشهر / اخبار مهديشهر / حجه الاسلام والمسلمین بارانی : انتظار فرج ، انتظار قدرت اسلام است

حجه الاسلام والمسلمین بارانی : انتظار فرج ، انتظار قدرت اسلام است

حجه الاسلام والمسلمین بارانی امام جمعه مهدیشهر انتظار فرج را انتظار قدرت اسلام دانست و تاکید کرد: باید تلاش کنیم مقدمات ظهور را فراهم کنیم چرا که امتحان بزرگ در عصر غیبت، امتحان برای تلاش حاکمیت اسلام است.   

حجت الاسلام محمد بارانی در نماز جمعه مهدیشهر، با تبریک میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) گفت: شب نیمه شعبان یکی از شب های محتمل شب قدر است که فضیلت آن کمتر از شب قدر ماه رمضان نیست.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم مقدمات ظهور را فراهم کنیم، اظهار کرد: مقدمه اولیه ظهور با انقلاب اسلامی ایران فراهم شده است و اگر می خواهیم این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل شود شرطش انقلابی بودن مردم ایران است.

خطیب جمعه مهدیشهر انقلابی بودن و نفوذ را دو چیزی دانست که در سال های اخیر رهبری بسیار بر آن تاکید دارند و افزود: روحانی انقلابی، شیعه انقلابی، مسئول انقلابی، جوان انقلابی، دانشجوی انقلابی و … هر کدام باید برای خود تعریفی از انقلابی بودن داشته باشند وگرنه که نقطه مقابل انقلابی بودن، ضد انقلابی بودن است.

بارانی با بیان اینکه  امروزه از کشور ایران، اسلام ناب به کشورهای عربی صادر می شود، تصریح کرد: اسلام از کشورهای عربی شروع شد ولی امروزه می بینیم که در این کشورها اسلام افول کرده و در جهل دست و پا می زنند.

وی تاکید کرد: ایران محل نشر معارف ناب ائمه عصمت و انقلاب اسلامی است که با وعده ای که حضرت داده، این کشور مقدمات ظهور را فراهم می کند بنابراین باید هر چه می توانیم در تحکیم نظام بکوشیم.

امام جمعه مهدیشهر با اشاره به نامگذاری نیمه شعبان روز سربازان گمنام امام زمان(عج) و با گرامیداشتن این روز، از تلاش های سربازان گمنام امام زمان که چه در وزارت اطلاعات و چه در سپاه نقش آفرینی می کنند قدردانی کرد.

بارانی، ایران را امن ترین کشور خاورمیانه در میان کمربند آتش عنوان کرد و افزود: این امنیت در سایه ولایت رهبری و تلاش های سربازان گمنام امام زمان به دست آمده است.

وی خاطر نشان کرد: اگر تلاش سربازان گمنام در کشف و خنثی سازی عملیات های تروریستی و نفوذی ها نبود، معلوم نبود نفوذی ها چه بر سر ایران و انقلاب ما می آوردند.

خطیب جمعه مهدیشهر با گرامیداشتن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و یاد و خاطره تمامی شهدا، گفت: حدود ۵ سال خرمشهر در اشغال بعثی ها بود که با عملیات غرور آفرین رزمندگان اسلام در طی ۲۵ روز خرمشهر را فتح کردند.

بارانی با بیان اینکه بعد از فتح خرمشهر بود که شور انقلابی دوباره پا گرفت و نظام جمهوری اسلامی تثبیت شد، اظهار کرد: شجاعت، عشق و ایثار چیزهایی بود که در فتح خرمشهر معنا پیدا کرد.

وی همچنین به هفتمین سالگرد ارتحال  حضرت آیت الله بهجت اشاره کرد و ادامه داد: ایشان در ۹۳ سال از زندگی پر برکت خود در درگاه خداوند متعال بندگی کرد  و درس بزرگ زندگی آیت الله بهجت این بود که نظم خاصی در زندگی وی وجود داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.