خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / شهر من مهديشهر / اخبار مهديشهر / برای اولین بار در سطح شهر؛ طرح ممیزی املاک در مهدیشهر اجرا می شود

برای اولین بار در سطح شهر؛ طرح ممیزی املاک در مهدیشهر اجرا می شود

 

مسئول روابط عمومی شهرداری مهدیشهر از اجرای طرح ممیزی املاک خبر داد و افزود: ماموران شهرداری مهدیشهر با مراجعه به منازل مسکونی و واحدهای تجاری سطح شهر، نسبت به دریافت اطلاعات املاک اقدام می کنند.

احسان پورطاهریان با بیان اینکه طرح ممیزی املاک، برای اولین بار در سطح شهر مهدی شهر در حال اجرا است، گفت: این طرح از اول خرداد ماه آغاز شده و تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی هدف از اجرای این طرح را جمع آوری اطلاعات املاک شهر به منظور ایجاد بانک اطلاعاتی املاک در سطح منطقه بیان کرد و  افزود: طبق قانون نوسازی تمامی املاک اعم از مسکونی، خدماتی و تجاری که در محدوده قانونی شهر هستند وضعیت متراژ، پایان کار، کاربری و … آن توسط شهرداری باید بررسی شود.

مسئول روابط عمومی شهرداری مهدیشهر با بیان اینکه این طرح برحسب نیاز شهری اجرایی می شود، تصریح کرد: ماموران شهرداری مهدیشهر با مراجعه به منازل مسکونی و همچنین واحدهای تجاری سطح شهر، نسبت به دریافت اطلاعات املاک اقدام خواهند کرد.

پورطاهریان، اجرای طرح ممیزی املاک را در برنامه ریزی های آینده شهرسازی مهم خواند و اظهار کرد: با اجرای این طرح و جمع آوری اطلاعات مورد نیاز، بانک جامع اطلاعاتی املاک تشکیل می شود و وضعیت استعلامات مورد نیاز به صورت مکانیزه و الکترونیکی در دسترس خواهد بود. وی حاصل طرح ممیزی املاک را توسعه شهری، آبادانی و پیشرفت، آسایش و رفاه مردم دانست و ادامه داد: از کلیه شهروندان تقاضا می شود در اجرای ماده ۲ قانون نوسازی و عمران شهری، با ممیزین شهرداری مهدیشهر همکاری کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.