خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / شهر من مهديشهر / اخبار مهديشهر / فرماندار مهدیشهر: مسوولان به زیرساخت گردشگری توجه ویژه ای داشته باشند

فرماندار مهدیشهر: مسوولان به زیرساخت گردشگری توجه ویژه ای داشته باشند

فرماندار شهرستان مهدیشهر گفت: برای افزایش اشتغال و رونق اقتصادی در این شهرستان ، لازم است مسوولان به زیر ساخت های گردشگری توجه ویژه ای داشته باشند.

حسن ارگی در گفتگو یی افزود: توسعه زیر ساخت های گردشگری در توسعه اقتصاد غیر و رونق کسب وکار اهمیت زیادی دارد. وی ظرفیت گردشگری مهدیشهر را مثال زدنی خواند و گفت: برنامه ریزی لازم برای استقبال از مسافران در نوروز ۹۶ انجام شده است.

ارگی اضافه کرد: شهمیرزاد با جاذبه طبیعی منحصر به فرد در بین ۱۴ شهر نمونه گردشگری کشور قرار دارد که می توان با توجه به زیر ساخت های گردشگری این شهر، برای اشتغال جوانان استان فکری اساسی کرد.فرماندار مهدیشهر با بیان اینکه سالانه بیش از هزاران نفر از نقاط مختلف کشور به شهرستان مهدیشهر سفر می کنند گفت: باید هتل و رستوران های بیشتری در این شهرستان احداث شود که با ساخت مجتمع های فرهنگی و تفریحی، در کوتاه ترین زمان ممکن هزینه های انجام شده بر می گردد.

ارگی گفت: بزرگترین باغ گردوی جهان با وسعت ۷۰۰ کیلومتر وبناهای تاریخی مانند شیر قلعه ،قلعه شیخی که در ۶ کلیومتری شمال شهمیرزاد قرار دارند در افزایش حضور گردشگر در استان سمنان تاثیر چشمگیری دارند. وی تصریح کرد: روستای ملاده در ۶۶ کیلومتری شمال مرکز شهرستان مهدیشهر واقع شده است که با هوایی معتدل از جاذبه های طبیعی گردشگری در استان سمنان است.

ارگی افزود: منطقه نمونه گردشگری پرور در ۴۶ کیلومتری شمال مهدیشهر قرار دارد و جنگلهای اورَس و جنگلهای درختان پهن برگ به همراه تنوع بی نظیر حیات وحش، از دیگر جاذبه های طبیعی در شهرستان مهدیشهر است که سالانه هزاران گردشگر را به استان سمنان روانه می کند.

ارگی تصریح کرد: با تشکیل ستاد نوروزی زیرساخت های لازم برای حضور گردشگران در نوروز ۹۶ تا حد امکان فراهم شده است. فرماندار شهرستان مهدیشهر گفت: جاذبه های طبیعی و تاریخی در استان سمنان منحصر به فرد است و با ترمیم جاده های بیرون شهری و افزایش رستوران و هتل های چند ستاره می توان سمنان را به قطب گردشگری در کشور تبدیل کرد.

شهرستان مهدیشهر از سمت جنوب به شهرستان سمنان، از شمال به شهرستان ساری ، از سمت غرب به شهرستان فیروزکوه و از شرق به شهرستان دامغان محدود شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.