خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / شهر من مهديشهر / اخبار مهديشهر / رئیس تبلیغات اسلامی مهدی‌شهر: جوان مهدی‌شهری رتبه برتر مسابقات قرآنی در استان را کسب کرد

رئیس تبلیغات اسلامی مهدی‌شهر: جوان مهدی‌شهری رتبه برتر مسابقات قرآنی در استان را کسب کرد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدی‌شهر از کسب رتبه برتر در رشته حفظ قرآن کریم توسط جوان مهدی‌شهری خبر داد.  

حجت‌الاسلام مصطفی تقوی در گفت‌وگو یی  از کسب رتبه استانی در رشته حفظ قرآن کریم توسط جوان مهدی‌شهری مهدیشهر خبر داد و اظهار داشت: امیر حبیبیان دانش‌آموز نمونه دولتی پاکزاد شهرستان مهدیشهر در رشته حفظ ویژه قرآن کریم  در بین شرکت‌کنندگان موفق به کسب رتبه اول استانی شده و به مسابقات کشوری راه یافت.

وی با اشاره به اینکه این افراد در رشته‌های حفظ ۱۰ و ۲۰ جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و مفاهیم سطح یک و دو، در دو مرحله نیمه پایانی و پایانی با یکدیگر به رقابت پرداختند، تصریح کرد: امیر حبیبیان  توانست رتبه‌ی اول در حفظ ۲۰ جزء در استان  را کسب کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدی‌شهر افزود: ما امروز بیشتر از هر زمان دیگر به انس با قرآن، تدبر و فهم عمیق و دقیق در قرآن نیاز داریم. وی خاطرنشان کرد: برای آنکه بتوانیم از دین خدا و اسلام درست و به‌موقع و طبق فرمایش مقام معظم رهبری غیر محافظه‌کارانه پاسداری کنیم، لازم است تا فرزندان و خانواده‌ها با قرآن انس بگیرند و این معجزه‌ی الهی را سرلوحه‌ی زندگی‌شان قرار دهند.

تقوی افزود: حضور جوانان در عرصه‌های قرآنی به‌ویژه کسب موفقیت‌های منطقه‌ای و ملی، پدیده‌ای مبارک است که باید در راستای افزایش چشم‌گیر آن اقدام کنیم. وی گفت: نهادهای فرهنگ‌ساز و فعال قرآنی در جامعه می‌بایست در راستای جذب حداکثری جوانان به قرآن اهتمام ویژه داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.