خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / شهر من مهديشهر / اخبار مهديشهر / بیش از ۱۵ویژه برنامه دهه انتظار در مهدیشهر اجرا می شود

بیش از ۱۵ویژه برنامه دهه انتظار در مهدیشهر اجرا می شود

دبیر ستاد مهدویت شهرستان مهدیشهر با اشاره به اجرای برنامه ها و جشن هایدهه انتظار در مهدیشهر گفت: بیش از ۱۵ عنوان برنامه مهم فرهنگی در مهدیشهر برگزار می شود.

محمد علی یوسفیان در گفتگو با خبرنگار نیزوا، با اعلام این مطلب اظهار کرد: جشن ولادت حضرت علی اکبر(ع)، نشست تخصصی مهدویت و جلسه معرفتی امام شناسی از جمله برنامه هایی است که با حضور حجت الاسلام میر علی اکبری، حجت الاسلام فوادیان و حجت الاسلام عالی اساتید و کارشناسانی از تهران و قم برگزار می شود.

وی از برگزاری همایش عصر غیبت و رسالت زنان منتظر در حسینیه المهدی مهدیشهر خبر داد و افزود: زمان این همایش عصر جمعه ۳۱ اردیبهشت و ویژه بانوان است.

دبیر ستاد مهدویت شهرستان مهدیشهرتصریح کرد: طبق روال هر ساله جشن “میلاد موعود” در شب میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(ع) در حسینیه المهدی با سخنرانی،مولودی خوانی، نور افشانی، اهدای جوایز به برگزیدگان سی و نهمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف، قرعه کشی کمک هزینه سفر به عتبات و عالیات و مشهد و برنامه های متنوع اجرا خواهد شد.

یوسفیان، برگزاری “جشن کودکان انتظار” را برنامه دیگر دهه انتظار در مهدیشهر عنوان و بیان کرد: این جشن ویژه کودکان است که همراه با برنامه های شاد و فرهنگی قبل از نماز جمعه در حسینیه المهدیبرگزار می شود.

وی احیای شب نیمه شعبان، اجرای طرح نذر کتاب مهدوی، برگزاری دعای ندبه، قرائت زیارت آل یاسین و نماز استغاثه امام زمان(عج)، دو همایش پیاده روی ویژه بانوان و آقایان، مسابقه کتابخوانی مهدوی، جشنواره استانی شعر انتظار و … را از دیگر برنامه های مهم دهه انتظار در مهدیشهر برشمرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.