خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / شهر من مهديشهر / اخبار مهديشهر / فرماندار مهدیشهر: تبلیغات مناسب انتخاباتی تحول سیاسی عظیمی در شهر ایجاد می کند

فرماندار مهدیشهر: تبلیغات مناسب انتخاباتی تحول سیاسی عظیمی در شهر ایجاد می کند

فرماندار و رئیس حوزه فرعی انتخابات شهرستان مهدی شهر مهم ترین اتفاق سیاسی در کشور را مسئله انتخابات دانست و افزود: می توان با فضاسازی وتبلیغات مناسب ،شور ونشاط تبلیغاتی در شهرستان ایجاد کرد تا یک تحول سیاسی عظیم در شهر اتفاق بیافتد.

به گزارش نیزوا به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان مهدیشهر، محمد رضا قنبری در جلسه کمیته تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان مهدی شهر با تاکید بر برگزاری انتخاباتی پرشور گفت: همه کاندیدا دارای حقوق یکسان هستند وباید فضای یکسان تبلیغاتی برای همه وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه شهرداران باید مکان هایی که چشم انداز خوب تبلیغاتی دارند را برای تبلیغات کاندیدا برنامه ریزی نمایند، اظهار کرد: مکان هایی تدبیر شود که هیچ مشکل ترافیکی و امنیتی نداشته باشد و انتخابات بسیار پرشور وبدون مشکل برگزار گردد.

از فرصت های نتایج برجام بهترین استفاده را ببریم

فرماندار مهدیشهر همچنین با اشاره به اقدام پیروز مندانه سردارن دیپلماسی و نتایج خوب برجام گفت: تلاش ویژه دولت تدبیر وامید در بحث اعتدال ودیپلماسی که در برنامه های کاری دولت بود توانست برجام را به سرانجام برساند.  

قنبری با بیان اینکه امیدواریم مردم نتایج این کار را ببینند ووضعیت مردم تغییر کند ولبخند را برچهره مردم داشته باشیم، تصریح کرد: با نتایج برجام باید تمام تلاش خودمان را بکنیم تا از فرصت ها استفاده و بتوانیم از بهترین ها بهره ببریم. 

انتهای پیام/ن

پایگاه خبری تحلیلی نیزوا شهرستان مهدیشهر 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.