خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / واحدهای هیئت / روابط عمومی / خادمين حسينيه / زندگی نامه خادم الحسین علیه السلام حاج محمد صفائیان

زندگی نامه خادم الحسین علیه السلام حاج محمد صفائیان

زندگی نامه محمد صفائیان :

محمد صفائیان در سال ۱۳۳۶ در شهر تهران دیده به جهان گشود . او تحصیلات ابتدایی را در دبستان باربد در (سال های ۱۳۴۸-۱۳۴۲) و متوسطه را در دبیرستانهای اتابکی و ذوقی شهر زادگاهش به پایان رساند و به اخذ دیپلم ریاضی توفیق یافت .

محمد صفائیان همزمان با تحصیل در دوره دبیرستان فعالیت های سیاسی خود را آغاز کرد . او با آغاز انقلاب اسلامی ، با جان و دل ، زندگی خود را وقف پیروزی انقلاب کرد .

مطالعات خارج از مدرسه و کسب آگاهی از زندگی اقشار مختلف مردم ، وی را در ادامه راهی که برگزیده بود مصمم ساخت . از این روی همراه و همگام با هم میهنان خود در تمام عرصه های انقلاب حضوری فعال و همه جانبه داشت .

در طول جنگ تحمیلی فعالیت های خستگی ناپذیر او در خدمت به انقلاب همچنان ادامه یافت . این فعالیت ها از نوعی دیگر بود ، زیرا او با احساس خطر از سرنوشت دین و میهن در جبهه و پشت جبهه به مبارزه و تلاش پیگیر خود ادامه داد و تا پایان جنگ و اطمینان از زمینگیر شدن نیروهای دشمن ، از فداکاری دست برنداشت . ایشان حدود یکسال بصورت متناوب در عملیات های مختلف در دوران دفاع مقدس در مناطق مختلف کشور حضور فعالانه داشت .

اولین سمت محمد صفائیان پس از پیروزی انقلاب اسلامی مسئول کمیته فرهنگی عشایری و همچنین عضویت در هسته گزینش حهادسازندگی استان تهران بود . ایمان قلبی ، خوشرویی و خوش برخوردی او در این سمت بسیار موثر و با توفیقاتی همراه بود . پس از آن به معاونت ریاست سازمان عشایری ایران منصوب گردید . روابط عمومی بسیار بالا و شایستگی او موجبات موفقیت وی را در این سمت نیز فراهم ساخت .

صفائیان در کنار فعالیت های مختلف از ادامه تحصیل نیز غفلت نداشت و از نیاز میهن اسلامی به مدیران متعهد آگاه بود . لذا در سال ۱۳۶۶ با پذیرش در دانشگاه شهید بهشتی در رشته اقتصاد و بازرگانی به تحصیل پرداخت و در سال ۱۳۷۲ موفق به اخذ مدرک لیسانس نایل آمد .

علاقه به کسب دانش اندوزی و طی مدارج بالای تحصیلی ، محمد صفائیان را به ادامه تحصیل در دوره کارشناسی ارشد واداشت . در سال ۱۳۷۸ ، در مرکز مدیریت دولتی و در رشته مدیریت ، گرایش تجزیه و تحلیل سیستم ها به تحصیل پرداخت و در سال ۱۳۸۲ فارغ التحصیل گردید و در دانشگاه علمی کاربردی تدریس کارآفرینی را عهده دار گردید .

محمد صفائیان در ادامه فعالیت های شغلی خود ، در سال ۱۳۶۳ در دفتر ریاست جمهوری اشتغال یافت و در سال ۱۳۷۲ به ریاست برنامه ریزی دفتر رئیس جمهوری انتخاب گردید . آنگاه با ابزار شایستگی و توانمندیهای لازم به معاونت اداره کل مراسم دفتر ریاست جمهوری منصوب شد .

صفائیان از سال ۱۳۶۳ تا پایان شهریور ماه ۱۳۷۹و در دوره های ریاست جمهوری آیت ا… خامنه ای ، آیت ا… هاشمی رفسنجانی و حجت الاسلام خاتمی در این دفتر به انجام وظیفه مشغول بود .

ایشان از سال ۱۳۷۹ به خدمت خانواده بزرگ صنعت نفت درآمده و به عنوان رئیس اداره کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی مشغول به کار گردید .

در سال ۱۳۸۴ بنا به فرمایش آقای مهندس نعمت زاده مدیرعامل وقت اداره کل تشریفات در شرکت ملی صنایع پتروشیمی مامور ایجاد و مشغول به فعالیت گردید .

محمد صفائیان در سال ۱۳۹۳ بعنوان مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد در زیر مجموعه هلدینگ شرکت های پتروشیمی خلیج فارس انتصاب گردید و با کوله باری از تجربیات مختلف مدیریتی و اجرایی مشغول خدمت به پرسنل و خانواده های محترم و زحمتکش منطقه پارس جنوبی در عسلویه می باشد .

تالیفات :

۱- کتاب تشریفات مدیریت سفر – سال ۱۳۸۵ (تجربه سفرهای ریاست جمهوری)

۲- کتاب تشریفات روادید و مجوزها – سال ۱۳۸۶ (تجربه در اداره کل تشریفات و کارکنان خارجی)

۳- کتاب روابط عمومی و تشریفات با تائید کمیته چاپ کتب درسی دانشگاه (جامع علمی کاربردی) – زمستان ۱۳۸۸

۴- کتاب گرانبهاتر از دُر که شامل بیش از ۱۴۰۰۰ پند ، اندرز از قرآن کریم ، ائمه اطهار و بزرگان ایران و جهان در سه جلد چاپ – زمستان ۱۳۹۱

۵- کتاب کلید بصیرت – سال۱۳۹۲


گالری تصاویر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.